Braun EE5275

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun EE5275 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Iet 26-07-2008
Geschreven voor: Braun EE5275

Hoewel ik echt een piepmiep ben, valt de pijn me reuze mee. Tips voor het aanschaffen en gebruik van een epilator:
- een combi (epileren + scheren) is aan te raden omdat je dan de haartjes op ideale epileerlengte kunt scheren
- koop er een met een lichtje; zelfs in een prima verlichte ruimte handig om de allerkleinste haartjes te zien
- maak je eigen ijscompres: een koelelement/icepack met een plastic zak er omheen voldoet prima
- trek je huid strak, het apparaat kan de haartjes dan makkelijker pakken
- smeer je huid na het epileren eerst in met VSM Calendulan emulsie, als dit ingetrokken is met een aftershave balm

Lissy83 15-05-2008
Geschreven voor: Braun EE5275

Ik heb hem vorig jaar augustus gekocht naar aanleiding van de beoordeling op Kieskeurig. Achteraf heb ik er spijt van. Ik vind het nog steeds een vreselijk gevoel (terwijl ik het al vaak zat heb gedaan) en het resultaat vind ik zeer slecht. Na twee dagen beginnen de eerste haartjes weer te groeien (ipv de 2 tot 4 weken).

driebiebu 02-02-2008
Geschreven voor: Braun EE5275

Onbegrijpelijk dat sommige mensen zeggen dat epileren met dit ding bijna geen pijn doet !
Ik ben echt geen watje: ik heb verscheidene grote tattoos laten zetten, geen fijn gevoel maar prima uit te houden. Laatst nog een kroon op een kies laten zetten (eerst oude vulling uit laten boren) dit alles zonder verdoving. Again; pijnlijk, maar uit te houden.
Maar epileren met deze Braun: VERSCHRIKKELIJK !
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik bijna outging van de pijn. ik overdrijf niet...
De eerste keer een kuit gedaan, dat ging nog wel. maar daarna mijn borsthaar...my god !
Het effect is echter prima, de haartjes zijn weg. Maar ik heb nu al 2 dagen een pijnlijke rode borst.
Kortom: de mijne is te koop, slechts 2 x gebruikt.
voor 40 euro. waarschijnlijk zal het niet storm lopen met geïnteresseerden na mijn verhaal...

D22 04-01-2008
Geschreven voor: Braun EE5275

ik heb sins kort de braun 5275 silk-epil xelle. IK ben er echt zeer tevreden over. Als ervaren epileerster kan ik zeggen dat dit product veel beter werkt dan mijn oude apparaat. De massage kop bezogt je echt een stuk minder pijn, wat er prettig is voor het epileren van de wat gevoeligere delen zoals de bikinilijn!! een uitkomst. Het lichtje is ook erg handig. De bijgeleverde scheerkop scheert prima zacht. al met al is het het geld echt waard!

Jacqueline1963 26-09-2007
Geschreven voor: Braun EE5275

Ik heb de skil epil nu enkele weken in bezit en hem nog maar 2x hoeven te gebruiken. Het werkt echt fantastisch. De 1e epilady die ik ook gehad heb,
nou,daar trok ik bijna het vel mee van mijn benen, zo voelde het. Deed hartstikke zeer. Deze voel je bijna niet. 1e keer beetje bultjes, maar dat was zo weer weg. 2e keer nergens last van. De haartjes blijven echt heel lang weg. Het is nu 3 weken geleden en ze komen nu een beetje terug. Echt een aanrader!!

rika 17-07-2007
Geschreven voor: Braun EE5275

Pakt zelfs de allerkortste haartjes in één keer.
Het epileren gaat vrijwel pijnloos en het lampje is handig. Zo kun je gemakkelijk alle haartjes zien. Het geluid van het apparaat valt erg mee en het is bovendien eenvoudig van losse haartjes te ontdoen. Ik ben er zeer tevreden over.

Ezee 05-07-2007
Geschreven voor: Braun EE5275

Geweldig apparaat. Vroeg me gelijk af waarom ik niet eerder een epilady heb gekocht. Het geluid doet even vermoeden dat het heeeel erg pijn gaat doen, maar het valt reuze mee. Goed vol te houden dus.
Dit is mijn eerste epilady, gebruikte altijd een scheermes, maar dit voelt heel anders aan.....glad!!